anna wilkinson

Jag har alldeles nyligt hittat en ny stickdesigner, Anna Wilkinson, och hennes stil är så right up my alley - hon krockar mönster och färger, det känns vintage och det känns 8-årig flicka och det är en aning goth (vilket verkar vara min stil...), och det är så himla fint alltihop!
 
 
 
 
 
 
 
Man kan tycka att sakerna jag önskade från wish sist var lite random, men tydligen är dom en bra sammanfattning av min stil. Nu när jag skriver det här inlägget, så ser jag dom senaste bilderna i ena kanten, och dom här tröjorna och kläderna från wish har definitivt mycket gemensamt, både i färgskala och i känsla. Och jag ser ju en röd tråd i kläderna jag syr/stickar själv - det är färg och mönster och stil-/färg- och mönsterkrockar, det är inte på något vis vad en gärna tänker sig att en medelålders kvinna ska ha på sig, om den kvinnan inte heter Vivienne Westwood eller Zandra Rhodes eller Betsey Johnson. Tydligen är kvinnor som dom mina stilförebilder, och det har jag absolut ingenting emot! ^_^
 

Kommentera här: