wishful wishing

Jag är väldigt sen att hoppa på wish-tåget, vilket antagligen är bra. Att handla fina saker billigt brukar ju vara min grej, och när priserna är låga, så är det lätt att låta sig ryckas med. Frakten låter också som ett fynd, tills man lagt en massa saker i varukorgen, och märker att 9 kr här och 9 kr där blir sammanlagt en ganska dyr frakt... Men som ett billigare alternativ, så är jag helt för wish - just nu väntar jag på en garnnystare, den kostade en hundring hos wish, den kostar några hundringar till om jag ska köpa en annars på nästet. Nu senast hittade jag en massa fina skor och väskor, och det är dom jag tänkte dela med mig av idag - jättejättebilliga, och jättefina, betyder troligen plastiga och dålig kvalitet, men om man inte förväntar sig annat så kan dom ändå få räknas som fynd.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När det kommer till kläder, så verkar jag visst aldrig bli riktigt vuxen... I alla fall om vuxen definieras av att man växt ifrån rosetter och skelett och katter i rymden. Just såna detaljer tycker jag är det som gör en outfit - mode ska inte tas på så stort allvar, tycker jag, lite humor, lite stilkrockar, nånting som får en att haja till. Det är då mode börjar bli personlig stil, och det är då det börjar bli roligt. En stickad skelettröja har jag velat ha i många år, ända sedan jag såg Abby i NCIS ha en första gången. Jag får lyxa till det med en framöver - som tur är, så behöver jag inte tömma plånboken för det!
 

Kommentarer:

1 Helena:

Vi beställer också från Wish allt emellanåt -det är verkligen ett paradis för saker man vill ha som inte går att hitta någon annanstans. Fandom-prylar, framför allt!:)

Svar: mina första beställningar var harry potter-prylar, så japp - vet precis vad du menar! ^_^
Miss Kitten Heart

Kommentera här: