fredagsfavoriter - diy i långa banor

Den här fredagens favoriter blir ett slags inventorium över alla DIY-idéer som jag samlat på mig på Pinterest. Den här tiden på året är en extra bra tid att släppa loss sin kreativitet, tycker jag, presenter och julklappar blir roligare och personligare när man har gjort dom själv, juldekorationer blir speciellare när man gjort dom själv, och att göra inredning och kläder och sånt själv, ja det är alltid bättre än att köpa färdigt. Aldrig annars har man väl en sån chans att få en sak precis som man vill ha den!
 
Jag har massor av DIY-anslagstavlor på Pinterest, så en varning redan nu - det blir en lång lista! Jag illustrerar varje anslagstavla med en bild, och så länkar jag anslagstavlan under. Mycket bilder också, sålunda, men inspirerande bilder!
 
(Efter att ha länkat klart, så kan jag bara säga en sak - inspiration och idéer kommer jag aldrig att råda brist på! Inte ni heller, efter det här inlägget! Jag tog mig nästan vatten över huvudet här, jag har sådär 100 anslagstavlor, många med underkategorier (eller avsnitt), jag har nästan 85 000 pins, och jag har smugit in DIYs av alla de slag överallt. Inte bara i de anslagstavlor som jag länkat till idag, utan till många fler, men jag tycker att det här räcker och blir över. Jag hade tänkt måla mitt garnskåp, eller göra klart bytesornament, eller sticka sockar - det blir inget med det nu, jag ska lägga omkull mig och ladda batterierna. Att det kan vara så utmattande med pyssel, utan att pyssla själv ett enda dugg!)
 
 
 
 
 
 
 
 
alice in wonderland (flera underkategorier)
 
 
 
 
diy (det finns flera underkategorier, klicka för att kika på dom - jag har fortfarande en massa osorterat, så spara på en gång när ni hittar dom, sen kan ni behöva leta för att få tag på dom igen!)
 

Kommentera här: