en samling teattiraljer hemma hos mig

Om jag inte funderar så mycket, utan bara gör, så får jag lättast tummen ur. Nu tog jag med kameran ner när jag skulle göra te (fast jag gjorde lunch också - medan couscousen svällde, så passade jag på att filma), och så filmade jag när jag annars bara skulle ha väntat. Jag har redigeringsproblem på datorn - movie maker stänger av datorn när videon sparas, och movavi laggar när jag redigerar. Lösningen är sålunda att göra en video med så få klipp som det bara går, bara filma rakt igenom, och gilla läget om det blir lite knas (mycket knas = börja om från början). Vlog style, kan det väl kallas. Väldigt otillrättalagt är en annan beskrivning.
 
I alla fall - här bjuder jag er runt i mitt kök, jag visar min samling teburkar, tesilar, tekannor, tekoppar och muggar. En massa teattiraljer, helt enkelt!
 
 
 

Kommentera här: