inredningspepp

Efter solsken kommer regn, och efter en energitopp kommer en dipp... Jag är så vanvettigt trött hela tiden, jag skulle utan problem kunna sova bort hela dagarna den sista tiden, men jag har saker jag vill göra, och jag har hund som måste ut ibland. Igår förmiddags satte jag upp min Harry Potter-gran, den är inte färdig än, jag kommer att fortsätta att fylla på den allteftersom jag tillverkar pynt (och så väntar jag pynt från Primark, konstkompisen Audrey kommer och hälsar på om tre veckor, efter en långresa i Europa, och hon har köpt med sig HP-pynt åt mig - så spännande att se vad det är!), och jag har ju ett kök till att måla... Eller ja, ett till och ett till - mitt kök är indelat i två halvor i två skilda rum, så jag målar ett rum i taget. Idag har jag tömt väggar och bänkytor, planen är att måla imorgon. Jag är inte alls pepp på det, just nu orkar jag knappt hålla mig lodrätt... Bara jag kommer igång, så kommer det att gå bra, det är inte några större ytor, däremot en massa sparmålning... Jag är himla glad för alla mörka och murriga inredningskonton jag följer på instagram, för varje gång som en fin bild dyker upp i mitt flöde, så blir jag pepp på att få klart köket. Alla är inte lika galna i murriga hem som jag är, men förhoppningsvis hittar ni pepp och inspiration ändå hos någon av dom här instagrammarna...
 
 
 

Kommentera här: