ny bloggdesign!

Ikväll har jag gnölat på med designen på min blogg, jag bad om feedback om min blogg i en grupp på fb, och fick flera reaktioner på att bloggen var rörig och att det var svårt att hitta något fokus. När dom säger det, så ser jag det absolut - jag har bara staplat och staplat ovanpå varandra, i bloggbeskrivningen i rubriken, i sidebaren, rörigt och stökigt var bara förnamnet. Jag började prova andra designmallar på blogg.se, men tycker inte att jag fick till det alls. Inte heller så kan jag ta tillbaka den gamla designen, inte utan en jäkla massa jobb och bök. Till sist kom jag fram till det här, med kaktusar i headern. Jag tycker att den funkar någorlunda, själva designen är enkel och stilren, och headern är enkel att ändra när jag vill förnya mig.
 
Ett problem, syns det bara hos mig, eller hos er också? När jag skrollar ner en bit, så visas samma inlägg ett par gånger, är det så på eran (data)skärm också? Jag skulle kunna tänka mig att det är en biverkning av alla ändringar och uppdateringar och förhandstittar jag har gjort dom senaste timmarna, eller så är det helt enkelt nåt vajsing med bloggen...

Kommentera här: