tarotväskor på närmare håll

Jag har visat er lite snabbt hur mina färdiga tarotväskor ser ut, men jag tänkte visa på lite närmare håll också. Lika bra att passa på nu, innan jag har några nya färdiga! Jag har en hel hög med idéer som jag ska prova på till nya tarotväskor, en del är ganska lika dom här, en del är ganska olika. Det är det som är så roligt med att göra saker själv - möjligheterna är oändliga!
 
 
 
 
Två av väskorna har jag redan skickat iväg till sin nya ägare, den tredje vet jag inte om det blev något byte med eller inte. Egentligen gör det inget ifall hon ångrat sig, jag vill gärna byta till mig den orakelkortlek hon erbjöd, men jag tycker att den är lite för billig för att byta mot en tarotväska - det är så himla mycket jobb i varje, så att antingen vill jag byta mot två billigare kortlekar eller mot en dyrare. Och apropå kortlekar - fyra har kommit och jag väntar på fem till, det här bytandet är helt awesome! Jag hade helt gett upp hoppet om att kunna köpa några fler tarotlekar under den överskådliga framtiden (och den oöverskådliga...), men genom att byta sådant jag redan har, eller sådant jag gör själv, så har helt nya möjligheter öppnat upp sig. Nu gäller det bara att hitta sätt att byta till mig allting annat jag vill ha eller behöver, och gärna ett sätt att byta till mig tjänster också. Jag har försökt att efterlysa på facebook, men det har inte varit speciellt framgångsrikt...
 

Kommentera här: