inspirerar mig väldeliga!

Jag har länge (höll jag på att säga, det är inte så länge egentligen, men det känns som all evighet) tänkt dela med mig av inredare, stylister, boenden som inspirerar mig mycket den senaste tiden. Det känns som att det är längesedan jag halkade in på ett bananskal på det här murriga, mättade spåret, men det är faktiskt inte många veckor. På så sätt, så är jag egentligen glad att jag inte kan göra om allt jag vill göra om, utan att jag måste vänta - vänta på att kunna genomföra, vänta på att hitta, vänta på att få råd - risken är annars att jag gör om en massa, och så visar det sig att det kanske var lite förhastat. Det skulle inte vara första gången det händer! Mycket av det jag gjort/tänker göra nu, är sådant jag funderat på länge redan. Tavelramarna har jag tänkt måla om i två års tid, tapeterna jag tänkt sätta upp i sovrummet funderade jag på att sätta upp för två år sedan, gardinerna jag ska sy har jag tänkt sy sedan jag fick tyget för ett tag sedan (även om att sy gardiner inte direkt är ett drastiskt ingrepp...) Jag ska sy gardinerna, jag ska måla dom ramar jag kan måla utan sprejfärg, och när köksbordet sen är hyfsat tomt, så ska jag tapetsera sovrummet - jag har tagit fram en träskiva att hålla till på, den ska jag lägga på köksbordet för att få en vettig arbetshöjd. Borde fungera!
 
Men det jag skulle säga, var ju detta: Här kommer tips på instagramkonton som inspirerar mig att göra om hemma just nu, Det är mörkt, murrigt, mättade färger, det är mysigt, det känns lyxigt, och det är väldigt väldigt snyggt! Om ni som jag gillar det och vill se mera, så har jag pinnat massor av interiörer i den här stilen på pinterest. Gotiska inslag finns, men det mesta är åt det här hållet. Mörkt men inte svart, definitivt inslag av färg, och absolut inte dystert.
 
 

Kommentarer:

1 Mikaela:

Vilka underbara inredningar :D

Svar: Visst är dom? Kolla deras instagram för en massa mer bilder!
Miss Kitten Heart

Kommentera här: