I'll be back

Som ni kanske förstått, så är jag inte på blogghumör riktigt dom senaste dagarna, överhuvudtaget så känns jag seg och energilös. Det är inte speciellt ovanligt, efter en topp så följer en dipp, och jag har haft en rätt långvarig topp  fram tills mellandagarna. Jag läser mycket, jag sover mycket, jag försöker göra sånt jag tycker om, men i princip väntar jag ut min dipp. Jag har planerade blogginlägg, jag ska filma tre videos bara orken kommer tillbaks, jag har planerade stickprojekt, jag börjar få lust att måla igen, så bara jag får upp energinivån så är det full fart igen. Tills dess så blir det förmodligen ett sånt här bloggande, sporadiskt, kortfattat, mycket länktips - jag finns här, men orkar inte lägga någon jätteenergi på långa blogginlägg, fotografering, tips- och länkinlägg och liknande. Hoppas det är ok!
 
Jag lånar några odödliga ord, och gör dom till mina:
I'll be back.

Kommentarer:

1 Jessicapersikan:

Det va himla mysigt att ses och jag planerar en resa upp i vår. Missade ditt hus och hann ju inte träffa momma.
Krya på dig ❤

Svar: bra! ju förr desto bättre! ^_^
Miss Kitten Heart

Kommentera här: