alla hjärtans dag

Det här brukar vara en jobbig dag för mig (liksom dom flesta högtider), det blir så väldigt tydligt att romantisk kärlek inte är något som är ämnat för mig. I år så har jag inte alls några såna känslor, det enda sättet jag har tänkt på alla hjärtans dag, är kreativt - vilka projekt ska jag sticka i februari, som har Valentines-tema? Jag har helt enkelt totalt glömt bort att tänka på mig själv och det jag inte har.
 
Förresten, vet ni vad jag faktiskt har? Jag har så mycket kärlek omkring mig ändå - jag har mina fyrbeningar som ger mig såna mängder kärlek varje dag, jag har syskonbarn, jag har systrar, jag har föräldrar, jag har vänner - det är mer än vad många har! I år totalignorerar jag bristen på kärlek från en partner, och ser bara all annan kärlek. All kärlek är bra kärlek är ju en av mina livsslogans, dags att ta till mig det för egen del också!
 
 
Jag har en massa bilder på djuren, inte lika många på systrar och systerbarn, det här är vad jag lyckades skrapa ihop... Suss och Linda saknar jag bilder på, Oliver och Leo också, det betyder bara att jag inte tänkt på att ta fram kameran när jag träffat dom, inte att jag tycker sämre om dom... >_<
 

Kommentera här: