önskelista del 3 - pälsbarnen önskar också!

I mångas ögon, så är julen till för barnen. Inte i mina ögon, för vore det så, så skulle jag inte få jula nånting, jag som inte har några barn. Eller ja, inga tvåbenta barn i alla fall - jag har fyrbenta små pälsklingar, och dom måste förstås också få skriva en önskelista till tomten!
 
Alice önskar sig en varm overall med långa ben (typ fleeceoverall) som håller henne varm i bilen tex, hon önskar också hundgodis (hon gillar nästan bara torkat-kött-sorten), och så önskar hon sig laxolja, för det har vi hört att hundmaten blir god av.
 
Katterna önskar sig kattmat i massor (Mjau torrfoder är det enda som gillas, men det går det mycket av!), reflexhalsband och hårdklumpande kattsand (det går mycket sånt också nu, när det är för kallt ute för små kattrumpor).
 
Matte önskar en sån där tråkig vuxenönskning - jag önskar att dom allihop ska få vara friska i år också, och att inga otäcka olyckor händer med dom. Sånt som en alltid önskar till sina barn, oavsett om dom går på två ben eller på fyra!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jossan:

Klart dom fyrbenta ska få önskelista med! Jag har heller inga tvåbenta barn utan bara fyrbeningar, hund och möss. Och julisar och födelsedagar ska ju självklart firas för dom också! :)
Här får mössen presenter i lag, i dom burar dom bor i. Oftast lite god mat och nåt extra gott, plus nån leksak eller ny, fin matskål (dom är jag så svaga för själv).
Hunden är ju lite lättare, då hon är själv och är lite större. ^^

Svar: det är ungefär så det ser ut hos mig med - nånting extra gott att äta, och nån ny leksak eller något sånt. dom uppskattar dom små glädjeämnena i livet! =^_^=
Miss Kitten Heart

2 Helena:

Fin tomtedräkt! :)

Svar: alice hälsar och tackar! =^_^=
Miss Kitten Heart

Kommentera här: