läge för liten smyckesfabrik

För ett tag sedan, så frågade Tina om jag ville ha en bok som hon hade dubbelexemplar av, och det var klart jag ville! Som tack, så skickade jag lite av min knappsamling, för uppskattning tror jag på att visa. Så frågade Tina om jag var intresserad av en swap, knappar mot smyckesgrejer, och det är klart att jag var! Jag har skickat iväg ett litet paket fullt med knappar och sånt, och fick i veckan ett paket fullt med smyckesdelar:
 
Jag lyckades få till världens sämsta ljus, men det tänker jag leva med... Titta så mycket saker jag fick! Och hälften vet jag knappt hur man använder, så det blir till att leta smyckestutorials på youtube...
 
Berlocker vet jag i alla fall vad det är, men dom små pyramiderna vet jag inte riktigt vad man ska använda dom till. Örhängeskrokarna ser också bekanta ut, som tur är.
 
Fästen till broscher och hårspännen känner jag igen, likaså ringarna, men i den högen finns en massa små delar som jag inte vet vad dom är för något.
 
Fästen till mobilsmycken, låsanordningar och pinsfästen...
 
Pärlor och sånt har jag gott om, såna här delar har jag desto mindre av, så det här var helt perfekt för min del! Tack, Tina - den här swappen var en fantastisk idé! Mina knappar borde vara hos dig på måndag, men nu i semestertider kan man tyvärr aldrig vara helt säker på postgången. Håller tummarna för måndag i alla fall!
 

Kommentera här: