trött trött trött, och funderar på djurvakter

Det är dels en kombination av "jag har ingenting att säga" och "jag har idéer till inlägg, men vilket först?" som gör att det är lite tyst här. Inläggsidéerna involverar fotografering och jakt på bildmaterial, så det känns som alldeles för stort jobb för tillfället, alltså blir det inte så mycket av nånting. Mitt liv just nu = inte så mycket av nånting. Är så himla trött, så om jag är hemma, så sover jag bort hela dygnet nästan, jag måste ge mig ut för att hålla mig vaken. Den här veckan har jag hälsat på hos Maria tre gånger, och varit till Östersund en gång, resterande tid har jag sovit bort. Lite jobbigt! Tur för mig, att valpar och katter gärna sover bort dagarna också!
 
Men. Jag har ringt till operationssamordnaren, och är nu återigen uppskriven på operationskö, förhoppningsvis dröjer det inte alltför många månader. Att skaffa Alice nu, var inte världens smartaste drag, jag måste nu skaffa en hundvakt till henne, och att hon är valp, och ej rumsren, gör att det inte blir lätt. Jag hoppas att min kattvakt fortfarande vill vakta katterna, annars är dom också ett problem...
 
 

Kommentera här: