totemdjur

En av medlemmarna på iatcs, Robyn Tisch Hollister, håller inte bara på med mail art, hon gör också tarotlekar, tarotaskar, smycken, allt möjligt, och alltid sin karakteristiska stil, med känsla av bohemiskt och spirituellt. Dessutom så gör hon totemdjur, och jag blev förälskad när jag såg dom! Tyvärr var plånboken inte tjock nog, som tur är, så byter hon också mail art! Jag gjorde ett Alice i Underlandet-ornament till henne, hon gjorde ett par arktiska totemdjur till mig:
 
En pingvin, en fjällräv. Och hur fina dom än ser ut på bild, så är dom ännu bättre i verkligheten!
 
Dom fick flytta in på min senaste tavelvägg - eftersom den är det första man ser när man kommer in (nästan), så tycker jag att det var ett bra ställe. Även om den mönstrade tapeten drar uppmärksamheten ifrån dom lite, fast samtidigt så tycker jag att det  blev fint med tapeten som bakgrund.
 
Men alltså - byta konst. Så himla bra grej! Jag har huset fullt med konst, unik originalkonst, och det enda det har kostat mig, är tid, och porto för att skicka min del av bytet. Jag rekommenderar det varmt! ^_^
 

Kommentera här: