stickpoddar

Idag fortsätter jag på gårdagens tema - stickning. Jag stickar helst framför en film eller en TV-serie, så håller jag både händer och ögon upptagna. Idag hittade jag ett annat alternativ att sticka framför, något som jag aldrig ens tänkt på att det kunnat existera - stickpoddar. Jag har ju saknat kreativa TV-program som inkluderar stickning/virkning/broderi/osv, och stickpoddarna fyller lite av det tomrummet.
 
Det finns hur många stickpoddar/stickkanaler som helst, om man börjar klicka runt. Jag har inte hunnit kika på nån än, så jag vet inte vilka som är bra och vilka som är sämre, så ni får helt enkelt göra vad jag kommer att göra - prova er fram. Vad jag vet i alla fall, är att jag har många timmars stickande och tittande framför mig - himmelriket på jorden tror jag att det kallas! ^_^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: