hemligt alicepaket från mig

Mottagaren har fått sitt hemliga "Alice tea party"-paket från mig, och alltså kan jag visa er också. Ett paket skulle innehålla tre ATCs, ett ornament, och så te.
 
Såhär såg mitt paket ut. Mottagaren tycker om färg, The Mad Hatter och spelkortsgubbarna, så det tog jag fasta på.
 
Temat för mina ATCs blev spelkortsgubbar. Jag började med helt andra kort, men blev inte nöjd, och började om igen.
 
Med mitt ornament, så provade jag på nånting nytt, jag gjorde en liten papier maché-figur, i form av Mad Hatter - han lämpar sig mer än väl att göra väldigt färgglad!
 
Och så skickade jag med lite te, Brunkullate, för det är gott, och väldigt närproducerat, rooibos/mintte för det är en favorit, och så lite blandade varianter i det lilla svampfodralet, som jag också sydde och skickade med - svampar är ju väldigt Alice i Underlandet, och när jag nu har svamptyg så kändes det mer än lämpligt.
 
Så såg alltså mitt paket ut! Jag ser redan fram emot nästa omgång av den här swappen, den kommer definitivt att bli återkommande, frågan är bara om det blir en eller två gånger per år. Just nu känns det som att ju förr desto bättre, men vi får väl se...
 

Kommentera här: