färdiga atc's och en trasig vas

Efter att ha tillbringat halva dagen med att hetsmåla, och därmed gjort klart dom ATCs som jag är en månad sen med, så kan jag ta det lugnt resten av dagen. Vilket betyder slöa vid datorn, vilket betyder titta på Bones på Netflix. Nu känns jag ha samvete att börja skissa på mitt tarotkort med den hängde mannen, till mitt tarotswap, det har jag inte velat göra förrän jag är ikapp med alla ATCs. Och nu är jag ikapp! En liten stund i alla fall!
 
En helt annan sak.
 
Såhär såg ett paket från Zara Home ut när jag packade upp den.
 
En helt fantastisk vas, i tusen bitar. Ja, inte tusen, men i alldeles för många bitar i alla fall. Jag har pratat med DHL, och jag har pratat med Zara's kundservice, och jag får pengar tillbaka, men jag får ingen ny vas - dom är helt slut. Jag älskar verkligen den här vasen, den är stor, formad som en knippe löv - jag får helt enkelt ge mig på att försöka limma ihop den! Även om risken är stor, att jag aldrig kommer att kunna ha vatten i den - det är svårt att göra limfogarna så täta. I och för sig, så kan jag ju ställa i en burk eller nåt. Den är i vilket fall som helst alldeles för fin för att kastas bort.
 

Kommentera här: