sjöjungfrur av annorlunda slag

En sak som är väldigt typisk för mig, är att när minsta lilla målarlust kommer tillbaka, så tar jag på  mig swappar och byten. Inte helt ovanligt, så betyder det, att jag sitter med en swap jag inte kan dra mig ur när målarlusten försvinner igen. Detta betyder att jag skjuter upp att måla mina ATCs till absolut sista sekunden, eller strax därefter, och därav min återkommande deadline-panik... Just nu så har jag lite deadline-panik över utställningen, det är 10 dagar kvar, och jag skulle gärna ha målat lite fler tavlor, jag har tre påbörjade, men som sagt - skulle inte skada med lite fler. Även om det blir en utställning med dom tavlor jag redan har också...
 
 
Men tillbaks till ämnet ATC-byten. Dom här korten är båda två till 1/1-byten, och att bara ta på sig att göra ett ATC (i motsats till tre, fyra stycken) är helt klart att föredra, och då väntar jag med att ta på mig fler byten tills jag är klar med det jag håller på att måla. Hade jag mera vett i skallen, så skulle jag nöja mig så, men det gör jag ju aldrig...
 

Kommentarer:

1 Timeoftiger:

Vad är atc? Underbara bilder hur som helst!

Svar: artist trading cards, konst i storlek som hockeykort eller pokemonkort, som man byter med varann. tack så mycket!
Miss Kitten Heart

Kommentera här: