nedräkning till utställning

Vad ska jag börja med? Loppisfynd, målat, eller mitt första secret solstice-paket? Loppisfynden kan i och för sig vänta ett par dagar, så prickar jag in loppislördag. Målat är kanske lämpligt, jag har vernissage på söndag, och utställning dom två följande veckorna.
 
Är du i Ström med omnejd, så är du väldigt välkommen, både på vernissage och på utställningen sen!
 
Jag håller på att måla till utställningen, tre tavlor till är färdiga, tre är påbörjade:
 
En liten tavla, ca 12x12 cm.
 
 
Båda två är 30x40 cm. Ugglan är för ovanlighets skull bara målad i akryl, ingen mixed media där. Alla andra är gjorda i mixed media dock, collage, akryl, oljepasteller, molding paste...
 
Och till sist ett ATC-kort (dom är 2.5"x3.5"), som ska skickas till USA. Hon önskade ett färgglatt, märkligt porträtt. Jag hoppas att hon blir nöjd!
 
 

Kommentera här: