ekonomisk befrielse som heter duga

Igår var en dag som jag aldrig trodde att jag skulle uppleva - (nästan) alla skulder sedan konkursen 2004 är betalda! Det är två kvar, och dom väntar jag på inbetalningskort för, jag ringde runt till inkassofirmor, och lyckades få ner mina skulder hos dom med åtskilliga tusenlappar. Det är en sån enorm vikt som lyfts från mina skuldror, så ni anar inte! Aldrig mer tänker jag bli skyldig några pengar!
 
Och apropå skyldig pengar, jag ringde och stötte på Anticimex igår, jag har fortfarande inte hört av dom. Jag vill ju att dom ska komma och besikta huset nån gång, helst snart, så att jag får grönt ljus på köpet.
 
Skuldfri och husköp - det är två saker jag aldrig trodde att jag skulle uppleva i min livstid!

Kommentarer:

1 Piglet:

Grattis! eller vad man nu säger :) Hoppas att det ordnar sig med husköpet också!!

Svar: grattis funkar bra! japp, håller alla tummar! fått tag på anticimex, ska besikta på tisdag :)
Miss Kitten Heart

Kommentera här: