påfyllning på tehyllan

Den sista delen i min stockholmsshoppinghaulserie kommer härmed, och det här är en av anledningarna till att jag såg fram emot att åka ner till Nynäs - Ica Kvantums tehylla! Den var inte fullt lika imponerande den här gången (förmodligen för att jag har mer att jämföra med nu), men väldigt innehållsrik ändå. Jag tittar ju inte på hyllorna med svarta teer, så mitt utbud är mindre än andras utbud, men dom har många Pukka-teer, en del Yogite, en del Celestial Seasonings, en del Four O'Clock, en del Clipper, och en del andra sorter. Helt klart en hel del att välja på!
 
 
 
Jag hittade en del Pukka-teer som lät goda (och som var goda dessutom), Lemon, ginger & manuka honey är en favorit som jag gärna vill ha hemma, dom andra var nya bekantingar.
 
Dom här är också favoriter som måste finnas hemma.
 
Bredvid tehyllan på Kvantum så finns en välsorterad ekologisk hylla, och där hittade jag billiga kryddor - 10 kr styck betalade jag för dom här. Dom fina burkarna är ren bonus!
 
 

Kommentera här: