det börjar dra ihop sig!

Nu på förmiddagen har jag målat ett första lager häftgrund runt fönstren i lägenheten, och spacklat dom sista spikhålen i väggarna. Ett lager färg till runt fönstren ikväll, och slipning och målning av väggarna - det går lite framåt här också!
 
Och idag kommer sängen! Jag håller på att vänta på att dom ska ringa, jag skyndade mig att packa grejer i bilen innan 10 (eftersom dom kommer mellan 10 och 16), ifall att dom skulle komma tidigt. Det gjorde dom inte... Men vi åker till huset nu i alla fall, jag har ett paket att hämta (har ingen aning om vad det är), jag behöver köpa en såg, och ja - det är inte ont om saker att göra! Längtar tills jag har flyttat helt och hållet, och allting är på plats!

Kommentarer:

1 Birgitta:

Vad duktig du är! Och du, det ryms ju en karl också i sängen om andan faller på;-)

Svar: man kan om man måste ^_^ japp, men det får lov att vara en liten karl, för jag misstänker att han får tränga sig ner mellan katter och vovve :P
Miss Kitten Heart

Kommentera här: