bra dag!

Jag kom just hem efter en jättetrevlig dag med Suss och Vincent. Vi var in på några affärer, jag köpte några saker (en kruka, två par gardiner som jag hoppas funkar i vardagsrummet, en fruktskål, en fin teburk och ett par böcker på pingstkyrkans loppis, en bilbarnstol på Barnens Hus, för att syskonbarnen ska åka säkert i min bil, och så mat att stoppa i frysen på Willys), och så var vi och åt thaimat vid vagnen vid Samhall på Frösön - väldigt gott, väldigt bra pris. Ingen avancerad dag, bara umgänge. Och det var ju därför jag åkte in, för att jag ville träffa dom och umgås lite. Sen, som grädden på moset, så låg ett paket i brevlådan. Det kom hela vägen från Australien, och har färdats i två månader, och var hyfsat efterlängtat!
 
Imorgon blir det loppis, och så ska jag kika förbi hos Mirja, hon städar i garaget, och lägger sånt hon tror att jag gillar i en låda. Nu, nu ska jag äta en munk, och kika på Penny Dreadful. Skön avslutning på dagen!

Kommentera här: