smådjuren mina!

Vad passar bättre såhär en tidig söndagsmorgon, än lite djurmys? Särskilt när det kommer till foton på djuren, så märker jag en enorm skillnad på min nya systemkamera, och min mobilkamera (och digitalkameran före den) - det är så mycket lättare att få skarpa och fina bilder, även om dom skulle röra på sig. Sen är jag och kameran inte helt sams när det kommer till fokus och sånt, men det kommer. Jag måste bara få orken och lusten att sätta mig in i finesserna - just nu så siktar jag och klickar i princip...
 
Lily sitter gärna i min famn och sover. Eftersom det är hur mysigt som helst, så har jag absolut inget emot det.
 
 
Bästa kompisarna! Jag hämtade hem Bosse och Beppe samtidigt, och sedan dom väl blivit sams (ja, sen Beppe blivit sams), så har dom varit som ler och långhalm.
 
 
 

Kommentera här: