lilla lily

Ni har ju inte sett Lily på ett tag, så det är på tiden med lite foton på henne. Dessutom - nästa gång ni får se henne, så är hon väldigt olik sig... Med tanke på att jag bara haft henne en dryg månad, så har det verkligen gått framåt. Hon och Bosse är bästa kompisar, Beppe börjar vänja sig (det är bara Kisa som inte gillar Lily, inte ett enda dugg), hon har hundkompisar att leka med. Det är slut på olyckorna på natten, och bitande hon höll på med i början har minskat betydligt. Faktiskt så är den enda gången hon blir bitig, när hon behöver gå ut. Hon säger inte till med ljud, utan kommer och nafsar mig i händerna. Ibland går det hur bra som helst att gå i kopplet utan att dra, ibland så springer hon som om hon hade eld i baken - hennes energimängd är det inget fel på... Det går bättre att åka bil också, och det går bättre att lämna henne själv. Som sagt - det går framåt. Och som sagt - jag har inte haft henne speciellt länge.
 
Väldigt söt, och väldigt lurvig...
 
Än kan hon bli en cirkushund. Eller börja med hundparkour...
 
Alltså - hur söt kan man vara? =^_^=
 
Kompisar!
 

Kommentarer:

1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

sötnosar

Svar: =^_^=
Miss Kitten Heart

2 jessicapersikan.se:

Sötaste!!!

Svar: då skulle du se henne nu! =^_^=
Miss Kitten Heart

Kommentera här: