godmorgon onsdag!

Jag blev uppe till halv elva igår kväll, skruvade ihop hyllor, skruvade ner andra hyllor, spikade upp tavlor på en annan vägg, och så fyllde jag förstås hyllorna med böcker. Eller ja, fyllde och fyllde, det är åtskilligt med plats för mera böcker, och det kan behövas - rätt vad det är, så kommer jag hem med en hög med begagnade böcker, och rätt vad det är, så har jag köpt en hög på adlibris. Faktum är, att en enorm hög väntar på att köpas där, jag väntar bara på pengar att dimpa ner nån gång. Nu ska jag bara ta ner taklampan som hänger helt omotiverat framför bokhyllan, hämta fåtöljen och lampfoten jag köpt av Maria, och få mitt trådlösa wifi att fungera, så har jag mitt lilla bibliotek klart. Hurra!
 
Å. Och så måste jag gå iväg med kartonger till återvinningen, och köksbordet till garaget. Men sen är jag klar! Ni får se bilder på söndag, det blir bara skräp att fotografera i mörkret, särskilt med min skitmobilkamera.
 
Å. På jobbet går det sakta men säkert framåt. Men jag måste vänta på en klädställning, jag får förmodligen tillgång till den på fredag, så jag misstänker att det lär bli en del övertidsjobb då för att hinna klart tills på lördag. Men det blir bra! Kom in på lördag och titta, vi har öppet mellan 11 och 15 på julmarknaden!

Kommentera här: