närbild på tidningsreportag och ett hipp hurra!

Jag lovade ju för längesen att visa artikeln lite närmare, hemma hos-reportaget som var i vår lokaltidning i slutet på maj. Jag erkänner, jag hade helt och hållet glömt bort det... Tills igår, när jag kom ihåg det, och tog fram kameran och tidningen. Bilderna ser ni bättre direkt på internet, men texten finns tyvärr bara att läsa för tidningens prenumeranter, så den bjuder jag er på.
 
Bilderna hittar ni här.
 
    
 
 
 
Det finns faktiskt en sak, som inte stämmer längre. Jag är inte längre arbetslös och har tid att pyssla på med mina hobbies, jag har ju haft praktik på Röda Korset i ett par månader, och inom kort kommer det att övergå till en anställning. Det har pratats om det länge, frågan har bara varit när. Och när blir som sagt snart, blev det klart idag. Hur snart, vet jag inte än, men snart. Det känns fruktansvärt bra, jag som helt hade gett upp hoppet om att få jobb i Strömsund! Och nu har jag inte bara hittat ett jobb, utan ett jobb som jag trivs väldigt bra med. Hipp hurra är det enda jag har att säga om det!
 
 
 
 

Kommentera här: