gammfinbilarna!

Mirjadrog med mig på bilutställning på Strömvallen idag, och imorgon åker vi på auktion.Jag som skulle göra ingenting i helgen! Tur att det är trevligheter hon drar med mig på. Eller ja, hade det inte varit trevligt, så hade jag förstås inte hängt på. Nu blir det en smärre bilfotobomb, en del bilder har jag råkat missa en del av motivet på. Solen sken (värsta finvädret var det), så jag såg inte skärmen på mobilen, så jag fick sikta i blindo. För det mesta gick det bra, men inte på alla.
 
 
Den fina glasshusvagnen. Nere i hörnet syns lite av Enzo, vårt sällskap för dagen.
 
En till fin husvagn, som knappt kom med på bild. Som sagt, att fota utan att se sitt motiv är inte det lättaste....
 
   
  
  
  
  
  
   
Citroën CV2 är en av mina absoluta favoritbilar, alltså tyckte jag om den här också, som var en Dyane6.
 
  
Det här är en CV3, en CV2:a kombi alltså. Awesome!
 
Och så till sist den här, en mini-HD, lagomt stor för Colin. Hur fantastisk som helst!
 
Jag gjorde ett litet fynd i loppisståndet (med betoning på litet), men det får ni se imorgon. Några bilder från auktionen blir det säkert också - min första auktion sedan jag var tonåring! Nu ska jag bara vänta på att palten ska koka klart, sen ska jag bara se fram mot att det blir morgon nån gång.  Julafton släng dig i väggen, liksom!
 

Kommentera här: