jag behöver en upplyftare...

Det känns om jag upprepar mig litegrann. Eller ganska mycket. Men nu börjar jag vara sådär låg igen, jag är trött hela tiden, och väldigt få saker känns roliga, och vardagssaker känns alldeles för stora och svåra att göra (jag köper nya underkläder istället för att boka tvättid, jag äter mackor med bara smör på, för det är för stort projekt att ta fram osten). Jag ska till doktorn imorgon, han får ta en titt på min medicindosering, och kanske är det dags att byta sort, jag vet inte. Det är tack vare antidepressiva som jag överhuvudtaget kan ha ett jobb, utan skulle jag inte ta mig utanför dörren, men det betyder tyvärr inte att jag inte får några dippar. Hoppas att doktorn kan få till något bra, så jag orkar lyfta upp mig igen.
 
Katterna är bra medicin, men jag kan ju inte stanna i sängen med dom hela dagarna...
 

Kommentera här: