god söndagförmiddag!

Jag fick presentkort på tatuering i födelsedagspresent, och jag har en tatuering som jag tänkt göra i flera år, och nu tänkte jag att det äntligen är dags. Mina tankar på själva utförandet har varierat en del under åren, men nu tror jag att jag har kommit fram till det ultimata - dels kan det bli hur fint som helst, dels har jag aldrig sett någon annan med en liknande tatuering. Det är ju alltid trevligt att vara lite unik och att inte följa med strömmen. Igår kväll skissade jag lite, idag tänkte jag lägga till färg. Eftersom jag inte kan rita just det som jag vill ha, så är det bara en ideskiss, tatueraren får sen göra själva skissen. En tatuering ska ju sitta kvar ett tag, så jag vill gärna ha den så fin som den bara går... Och ja, jag uttrycker mig lite luddigt, för att jag vill att min tatuering ska vara en överraskning för en del, så jag vill inte att dom ska veta vad det är, förrän dom får se den.
 
En helt annan sak. Ni vet, när man är utan pengar, och önskar att man hade en äldre (okänd) släkting som dog och man fick ärva en massa pengar? Vi har en äldre släkting som just har dött, han har (enligt pappa) en hög med pengar, och vi tillhör dom närmaste släktingarna. Så det återstår att se, om han testamenterat bort alla pengar, eller om det dimper ner en hög i framtiden... Med min tur, så lär det vara det förstnämnda, men det vore trevligt att få ärva...
 
En helt tredje sak. Ni som gillar glitternagellack - L'Oreal no 842, Sequin Explosion är en väldigt positiv överraskning, ett lager ger mycket glitter, väldigt mycket glitter. Jag funderar på ett lager till, men misstänker att det färgade lacket under inte kommer att synas då, och det vore lite synd...
 
Lördagen var otroligt lång, det känns som det skulle vara måndag idag. Å så skönt att det är söndag, och fortfarande helg!

Kommentarer:

1 Anonym:

Tror ärligt talat inte att folk går runt och önskar att folk dör.......så en ska få pengar. Morbit.......

Svar: eller så gör dom det, eller så menar man inte det fullt så bokstavligt
Miss Kitten Heart

Kommentera här: