hemma hos i rörligt format

Jag tittar alltmer sällan på TV, det finns få program som innehåller det jag vill se, och många serier som jag har brukat titta på, har blivit allt sämre (läs alla brottslösarserier som går). Min dröm är en serie med inredning (både gör-om och hemma-hos), loppisar, DIY, gammaldags husmödraskap, upcycling... Ja, ungefär min länklista, samlad i ett TV-program. Under tiden, så kollar jag youtube. Jag vet inte om jag är dålig på att leta, eller om det helt enkelt är ont om sånt där också... Lite inspirerande hemma-hos har jag dock hittat, och jag samlar dom på en spellista, förhoppningen är att den kommer att utökas med tiden.
 
 
 
 
 
 
I have a hard time finding TV shows worth watching, so I search youtube instead. It´s not easy to find something there either, but I´ve managed to compile a playlist of inspiring house tours.
 

Kommentarer:

1 iHanna:

Nu har jag tittat igenom allihopa. Tack för en jättebra spellista. Inspirerande! Måste omblogga din lista någon dag, om det går för sig?


Svar: det går jättebra för sig :)
Miss Kitten Heart

Kommentera här: