torsdag, vid lunch

Mitt internet hade lagt av igår kväll, jag hoppas att det bara var tillfälligt - jag har ingen lust att sitta i Telias telefonkö... Men utan internet, och med bara repriser på TV, så blev det en del ritat i stället. Och nagelmålning - jag köpte nya nagellack igår, ett orange och ett petrolblått. Och eftersom samma färg på alla naglarna är tråkigt, så är åtta naglar petrolblå och två naglar orange. Jag gillart - färgerna är jättefina tillsammans!

Idag ska jag på Arbetsförmedlingen, det är många månader sedan senast, ju mindre man måste gå desto bättre, för dom har sällan bra saker att säga. Dessutom verkar det som jag har bytt handläggare, jättesynd, för min gamla var jättebra. Faktiskt den bästa jag har haft, och jag har haft många.

Jag måste också gå och ta körkortsfoto - tio år har gått, och det är dags att förnya. Men det är drygt 14 år sedan jag tog körkortet, det första tappade jag bort. Så himla typiskt, för det är det enda fotot jag nånsin sett ut som folk på...





I had no internet last night, I hope it´s back today.

I´m going to the unemplyment agency today. They seldom have good things to say, but I don´t know how bad this one can be. Hopefully not that bad...

I also have to take a new photo for my dricer´s license, it´s time to renew it. Ten years go by fast!

Kommentera här: