jo, halsduken...

Tydligen finns det nåt i mig som stretar emot att skicka iväg min regnbågshalsduk, eftersom jag hela tiden glömmer bort att välja en vinnare... Det fanns riktigt bra motiveringar, som "att ha en my little pony runt halsen" och för att visa sin gay pride. Jag är helt för både my little ponnysar och gay pride, men vad som fällde utslaget var systerskulden... Jag har fyra systrar, jag vet allt om systerskuld. Och att vilja göra rätt det man gjort fel. Så vinner halsduken gör Annelie som motiverar så här:

Min syrra fullkomligt älskar allt i regnbågens färger och en gång tog jag med henne på en fest där hon glömde sin halsduk, denna var dock inte regnbågsfärgad men det var hennes favorit, jag LOVADE OCH SVOR att jag skulle hämta hem den. det glömde jag :( och sen när jag kom på det hade ngn annan tagit den. jag står nu alltså i skuld för ngt jag inte gjort, denna halsduk skulle lätt kunna rädda mig.

Gratulerar! Och hoppas syster blir glad!

Kommentera här: