får som inte nog av sjöjungfrur...

Har målat lite ATCs, sjöjungfrur verkar jag aldrig kunna tröttna på... Har också börjat på zetti zombies, zombies har aldrig varit min grej (är i själva verket hur rädd för dom som helst...), men jag håller på att falla till föga. I vanlig ordning visar jag när dom är klar. Och apropå zombies, det är snart dags för årets Secret Santa swap, och jag har köpt ett par böcker med swappen i tankarna - zombies och steampunkfigurer att göra i filt. Kan komma väl till pass... Skriver om dom också när dom kommer, det borde vara inom ett par veckor hoppas jag.








Some finished ATCs. Somehow I can´t get enough of mermaids...

Kommentarer:

1 Emelie:

jätte fina tavlor!

2 iHanna:

Fina ATC-kort Malin! Ser sååå fram emot att få se när tatueringen är klar! SPännande!

3 Elin:

Grymma sjöjungfrur! Skitsnygga verkligen:)

Kommentera här: