happy halloween



Halloween är en av mina favorithelger, tillsammans med jul och påsk. Bryr mig faktiskt inte ett dugg om nyår och midsommar. (Och jag har faktiskt hittat en ny favorithelg, mer om den imorron...) Men jag är ingen storfirare, chips med dilldip (första gången på många år - jättegott!) och halloweenmusik, och kanske blir det Sleepy hollow sen ikväll. Kanske. Flådigare än så blir det inte.




Halloween is one of my favourite holidays, along with Easter and Christmas. Midsummer and New Year´s don´t do much for me. (I have found a new favourite though, more about it tomorrow.) But I don´t celebrate much, crisps with dill dip (for the first time in years), some Halloweeny music, and maybe Sleepy Hollow later tonight. Maybe. That´s as fancy as it gets.

Kommentarer:

1 Lisa:

Jag gjorde en sne kruka (vanlig kruka) och de va inte lätt fastän jag gjorde en mall först (den visar jag inte upp ;)). Testa depotagelim men drog bara sönder allt, lack va lättare :) Tack för iden, vi har varit på typ allt nu och kladdat. Kram!

Kommentera här: