itty bitty summer book

Jag har börjat jobba på mina sidor för The Itty Bitty Summer Book, och det ser okej ut så här långt. Jag vill göra dom här sidorna i collage, och jag har inte hållit på så mycket med just det. Jag vill inte bara limma en bild på kartong, men jag vill inte heller bara slänga ihop en massa bilder bara för att. Just nu känns dom kanske lite för enkla, det känns som om jag behöver lägga till nånting, men jag vet inte vad. Några idéer, någon?



Jo, jag måste hitta en kopieringsfirma också, som inte är för dyr - korten ska kopieras i 12 ex av varje, fram och baksidor...

Jag har skickat en hel hög med chunky-fyllda kuvert den senaste tiden - dels har jag skickat ut returns (jag har inga bra svenska ord när det gäller mina aktiviteter på atcsforall.com, så det får bli lite svengelska) från en swap som jag hållit i, dels har jag skickat för personliga byten. Detta betyder att det kommer en del rolig post i lådan också - det är bland det bästa med att byta och swappa ATCs och chunkies - jag får så väldigt rolig post! Konst klår räkningar med hästlängder!

Vad sägs om lite skryt? Så att ni blir lite avundsjuka, och förstår varför jag blir alldeles uppihejsan. Dom här fantastiska chunky sidorna är på väg just nu:

 
 

(Uppifrån och ner, från Rina, EraserQueen och potbellyarts)

Det här är bara några av dom jag väntar på - hur fina som helst! Förstår ni nu varför jag tycker att det här med mail art är så himla roligt?



I´ve begun working on my pages for the Itty Bitty Summer book, and so far so good. But I´m doing these all collage, and I don´t know how much I need to collage them - I don´t want to glue an image to cardstock and be done with it, but it´s hard to find images that work together, without making it too cluttered.

I´ve also got some very nice chunkies on the way, the three in the photos are from Rina, EraserQueen and potbellyarts. Yes - envy me!

Kommentera här: