fjärilsfångaren

Eftersom jag är rätt så ikapp med mina swappar och byten, och jag kan inte göra något mer åt Suzi Blu-workshoppen förrän mina pennor är här, så tar jag istället gärna på mig lite byten här och var, bara en mot en. Eller så. Bland annat så håller jag på med en PIF-chunky på temat fjärilar, jag känns rätt så klar med framsidan, jag ska bara fixa en baksida, och så lite pynt, så är den klar för brevlådan.



Jag håller också på att rita några ATCs med asagudar, dom ska sedan bytas mot en chunky med Alice i Underlandet. Jag brukar inte visa så mycket av det jag byter till mig, men den här konstnären, Emma, hon gör helt fantastiska saker med pappersklipp, jag hoppas att det är något sånt hon hittar på till min chunky.




Är dom inte underbara, så säg?! Allt det svarta är klippt från ett stycke papper, och korten är i storlek 6,5x9 cm, kan ni begripa vilket pill?!





I´ve done a chunky for a PIF, trying to use Suzi Blu´s layering technique. I´m also working on some atc´s with Norse gods for a trade with the very talented Emma, who does these amazing papercut atc´s. She´ll do an Alice in Wondeland chunky for me, and I hope she does some papercutting on that one!

Kommentarer:

1 Helena:

Ja, de var riktigt fina!

2 SaraMy:

dom var verkligen jättejättefina. Jag älskar din blogg och blir jätteinspirerad.. även om jag inte kommenterar så ofta..

Kommentera här: