målarmåndag - färgglada fruntimmer

Idag är en av mina favoritdagar på bloggen - målarmåndag! Och att det är en favorit, är för att den innebär att jag har lyckats måla den senaste veckan, och det händer alldeles för sällan! Det är helt enkelt något att fira, i min värld i alla fall! Den här veckan blir det en supersnabbis, men bättre det än ingenting alls!
 
Det här är vad jag lyckats åstadkomma den senaste veckan - inte mindre än fyra ATC-kort! Dom är inte färdiga (det ska text till också), och jag orkade inte ta ut dom ur plastfickan (jag skyndar mig att knåpa ihop det här inlägget innan det är morgonpromenaddags med Alice och katterna), så det är lite plastreflexer på dom, men dom är små konstverk som faktiskt har blivit gjorda, och jag tror att dom blir helt godkända när jag väl är klar med dom! Och ja - tillägget av text kommer att göra stor skillnad, fast det är en sån liten grej, plötsligt så kommer dom att kännas betydligt färdigare! Jag har gjort dom till en swap jag ska hålla på Illustrated ATCs, eller ja, det blir faktiskt två swappar av dom - jag tänkte passa på att utnyttja dom så mycket som det bara går, när jag nu har kommit mig för att sätta mig ner och måla! Två kort till ska till, eller ja, egentligen fyra kort till, men dom två sista räknas inte, dom är bara en introduktion och en avslutning. Och mer om det säger jag inte förrän ni får se det färdiga resultatet!
 
Ett perfekt soundtrack för en målarmåndag, det tycker jag att det här är:
 
 

Kommentera här: