tack!

 
Som bloggare, och youtubare, och instagrammare, så känns jag väldigt oframgångsrik. Jag har bloggat sedan 2004, i 17 år, i 12 år på den här bloggen, och jag har inte speciellt många läsare. Jag har haft min huvudsakliga youtubekanal i sådär tio år, utan att få speciellt många följare, och samma med instagram. Att läsarna/följarna kommer bara man inte ger upp, är alltså blaha blaha. Men rätt vad det är, när man har en dag då man känner sig usel och ynklig, då dyker det upp något som gör att det ändå känns vara någon mening med det jag gör. Igår hittade jag ett kuvert i posten från en bloggläsare (vem du än är, tack, jag uppskattar det mer än du kan ana!) och idag hämtade jag ett halloweenpaket från en youtubeföljare. Och nej, jag har inte många följare/läsare, jag är inte speciellt framgångsrik, men det finns dom som uppskattar det jag gör, och det gör att det känns så värt det! Tack! 
 
På måndag hämtar jag förresten min nya dator. Äntligen! 

Kommentera här: