fredagsfavoriter - böcker som gärna får flytta hem till mig

 
Till försvar för kvinnans rättigheter - Lappat & lagat - Jul i krinolin - Bara en gång om året - Greenglass house - The Scandalous Sisterhood of Prickwillow Place - Everything - Kabinett & Kammer - The Wonderland Collection - Bento Box in the Heartland - Japanese Food Made Easy - If we were villains
 
Jag har kikat en massa på böcker den senaste veckan, kollat en massa booktube-videos bland annat, och det leder ofrånkomligen till att att läsa-listan och önskelistan växer explosionsartat... Hade jag en riktigt lön, då skulle jag skicka in en beställning omedelbums på adlibris, nu har jag fler böcker att leta efter på loppis, och den dagen som jag skramlat ihop nog med poäng hos yougov för ett nytt presentkort, så blir det böcker av det presentkortet. Som vanligt! Men eftersom fredagar handlar om favoriter på  min blogg, så blir mina favoriter idag några böcker som står högt upp på önskelistan. En väldigt blandad kompott är det - väldigt representativt för min spretiga hjärna!
 
Dagens soundtrack speglar vad jag tittat mest på den senaste tiden:
 
 

Kommentera här: