dekorera min alice-gran med mig!

Jag har ju redan visat bilder på min lilla Alice-gran, men innan jag tog alla bilder, så passade jag på att filma medans jag klädde den. Vill ni kika på det, och kika när jag öppnar ett nyligt traderafynd (ni får se det imorgon annars), så följer videon här:
 
 
Jag har inte lyckas hitta en spellista som tolkar Alice i Underlandet i julskrud, och jag vet inte hur jag skulle sätta ihop en själv heller. Men söker man på winter wonderland, eller Christmas wonderland, då finns det hur mycket som helst, i alla möjliga genrer. Wonderland är nära nog, och om drygt en vecka är det första advent - dags att köra igång julmusiken på riktigt alltså, mjukstarten har övergått till full fart! Jag har sparat en massa juliga spellistor, delar jag bara dom så räcker det ända fram till jul, men eftersom jag hittar fler och fler som jag gillar, så slipper ni som varit med här ett tag upprepningar från tidigare år (om ni vill ha upprepningar, och inte har sparat spellistorna själv, gå tillbaks i min juligt-kategori och skrolla bakåt, och spara sen - en samling juliga spellistor är en skatt den här tiden på året! ^_^). Den här listan hittade jag nu, när jag letade wonderlandiga listor, och jag gillar kombinationen gammal och ny musik. Börjar det med She & Him, då borde resten bli bra också! 
 
 

Kommentera här: