modeinriktad film och tv

Eftersom det snart är vår (med lite god vilja) så är kläder och stil och förnyelse på den punkten det som roar mig - som ni kan ha sett här på bloggen. När något roar mig, så letar jag reda på böcker, filmer, serier osv på samma tema, för det roar mig också. Och så tipsar jag er också, för fynd blir alltid lite bättre när man delar med sig av dom. ^_^ Dagens tips med modekänsla är ett gäng filmer och en tv-serie som utspelar sig i modevärlden, tv-serien tipsade jag nyss om, men då var det för att den utspelar sig på 20-talet, nu tipsar jag om den för att den handlar utspelar sig i modevärlden på 20-talet. Den första filmen, Funny Face med Audrey Hepburn, är en riktig klassiker från 50-talet, jag vet inte om det är den första filmen med modefokus, men den är åtminstone väldigt tidigt ute!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

Du går verkligen all in när du gör nåt, haha. Hoppas allt är toppen efter alla helger <3

Svar: japp, allt eller inget, inga halvmesyrer här inte! :D jag firar inte så mycket, så dom flesta helgdagar är som vilken helg som helst, och helger är vilka dagar som helst för mig (förutom att det inte kommer nån post). det knallar och går, helt enkelt, som vanligt! ^_^
Miss Kitten Heart

2 Jessica Högberg:

Låter inte helt obehagligt;)

Svar: det är väldigt avslappnat och stressfritt om inte annat! :)
Miss Kitten Heart

Kommentera här: