lånar ut vovven och men in trees

Jag väntar på att Alice ska hämtas, hon ska på pyjamasparty hos sin mormor inatt (idag för exakt ett år sedan gjorde hon precis samma sak, sammanträffande eller vad?), för jag ska med en tidig buss till stan imorgon. Jag åkte in akut med magsmärtor för ett tag sedan, tog blodprover, och tydligen är det något som måste kollas upp - jag ska på ultraljud av levern. Eftersom jag kommer att ha lite tid att slå ihjäl, så passar jag på att ta ett par blodprov också, litiumvärdet ska kollas, och så blodvärden inför återbesök efter min gastric bypass för 2½ år sedan. Men i alla fall, så blir det knasigt att vara utan hund en dag, inga promenader, inget soffmys, ingen sovkompis i sängen... Jag ser redan fram emot att hämta hem henne!
 
Annars är jag lika trött och lustlös som vanligt - jag började känna början till en lust att fixa hemma, men den gick över lika snabbt som den kom. Jag håller på att kolla igenom That 70's Show (igen, såg den i höstas), för jag har ingen aning om vad jag är på humör för. Tills nu, faktiskt - Men in Trees! Det en gammal favorit, jag har inte sett den på många år, nu har jag precis sett två avsnitt, och kommer att se några till innan dagen är slut. Hittar ni på den (säsong 2 såg jag att den finns på youtube, men jag vet inte hur det är med första säsongen), så se den - mysig och trevlig serie om en relationsexpert som hamnar i Alaska när hennes fästman varit otrogen.
 
Förresten - det här vädret, kan ni fatta det? Sommarvärme i april, och all snön är snart borta. Jag klagar inte, det är himmelskt skönt!
 
 
 
 

Kommentera här: