slut för idag!

Vernissagen gick bra, tycker jag, det var inte tomt på folk långa stunder. Javisst, flera besökare var vänner och familj, men det kom in folk som jag inte känner alls också, och dom gillade vad dom såg. Inga köp idag, men tavlorna kommer ju att hänga kvar ett tag till. Lily fick följa med, hon var jätteduktig, och gjorde stor succé, och nu ligger hon och sover på soffan, helt utslagen.
 
 
Jag fick fina blommor, här har jag satt ihop alla tre buketter till en stor, för jag har knappt några vaser, och dom jag har är nerpackade. Å andra sidan - blommor är bäst i stora buketter! Tack alla ni som kom, och tack Maria (och hennes familj), Sigrun och Renee för blommorna!
 
Jag valde den långärmade klänningen med kort kjol, och det känns som ett bra val, jag var precis lagomt varm mest hela eftermiddagen. Och så har klänningen fickor - stort bonus!
 
Och som jag sagt (flera gånger), tavlorna hänger i ett par veckor till åtminstone, det är bara att titta in på Galleri Katten, om ni vill kika och kanske rentav investera.
 

Kommentera här: