två veckor jag vill slippa se igen...

Det här har nog varit de två händelserikaste veckorna i hela mitt liv, både på gott och på ont. Det har varit några riktiga bottennapp, och andra saker som har varit dåliga, men inte på samma nivå. Det har varit några riktigt bra saker, och några som är såna där saker som lyser upp ens vardag.
 
På den dåliga skalan: Tiberius dog, jobbgrejen (den som jag inte tänker prata närmare än så om), punka först på fredan, sen på samma däck igen på onsdagen (den här gången nästan framme i Östersund), jag vaknade av mensvärk en natt, fast jag inte haft mens på snart ett år...
 
Dom bra sakerna: Lily flyttade in, jag har fått grönt ljus på en doktorssak (som jag inte heller säger mer om förrän senare), bokrean, jag hittade tre böcker på Röda Korset som jag gjort mig av med för länge sen, men ångrat lite (jag har några böcker till som jag gärna köper tillbaka!)...
 
Det har helt enkelt varit mycket nu! Faktum är, att jag tror att jag har glömt bort en del, det ser så lite ut när jag radar upp det, men det har känts vara hur mycket som helst, hela tiden. Även om det hänt bra saker också, så hoppas jag att jag slipper fler såna här veckor. Bättre såna veckor som är lite meh, lite kullar och dalar istället för fjälltoppar och avgrundsraviner. Är det för mycket att be om?
 
 

Kommentera här: