en blandad ATC-kompott

Det första ATC-kortet till PAT-swappen jag är med på, var klar tidigt i november. De sista tre gjorde jag klart igår... Dom var på teman som jag har problem med, män alltså. Men när jag väl började på dom, så var dom inte så farliga, det flöt på rätt bra. Så kan det vara, att man oroar sig hur länge som helst, och sen var det visst inget att oroa sig för.
Man with a long black coat. Jag hoppas att den fungerar, även om man bara ser överdelen av jackan/rocken.
 
Dandy/FOP/well dressed man. Skulle i och för sig också kunna kallas "man i lång svart rock"...
 
Boots. När jag nu kollade i efterhand, så önskade hon sig MC-boots, eller ridstövlar, eller stålhättor... Hoppas det funkar med cowboyboots...
 
Och en väldigt suddig bild av alla fyra tillsammans. Överst till vänster Woman with antlers or horns, som jag som sagt gjorde för flera månader sedan.
 
Jag gjorde klart den här igår också, jag började på den för längesen. Den är inte till något swap, men planen är att ändå byta bort den.
 
 
 
I´ve finished a PAT swap I´m in, in pretty good time. Well, good enough to remake cards if they don´t fit the bill, which I´m afraid they won´t... :S The last card isn´t for the swap, it´s just one I finished yesterday, it´s been laying around for months.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: