en bosse och en beppe

Jag har alltid haft katter, ända tills förra våren, då jag bestämde mig för att inte skaffa några fler. Tills det förra veckan sög till i kattarmen. Och med hjälp av en snäll syster Maria hittade jag två små kattkillar som vi hämtade igår. Så nu smyger dom omkring där hemma och morrar på varann, det lär väl ta ett tag innan dom blir kompisar. Den ena är helvit och sådär ett halvår och heter numera Bosse, och den andra är långhårig och vit/svart och snart tre månader och heter Beppe. Och jag kommer förstås att visa en massa bilder, bara dom blivit lugna nog att jag kan ta bilder på dom. Men jag tror att det blir hur bra som helst - Beppe tillbringade hela natten under mitt täcke och Bosse spinner bara jag tittar på honom. Mysgrisar!




I got two little cats yesterday, Bosse and Beppe, and of course you´ll see pics later!

Kommentarer:

1 Helena:

Vad mysigt med två nya kissar! :)

Kommentera här: