vill så väldigt gärna ha...

Jag tycker om min soffa, jag tycker om den enkla raka formen, färgen, och att den är liten och nätt. Men - den är inte speciellt bekväm, och det går inte att sova i den. Så jag har funderat ett tag på att börja kika efter en ny soffa. Den som står allra högst på önskelistan är den här Carl Malmsten-soffan med klädsel från 10-gruppen. Tyvärr verkar inte den heller vara den mest bekväma, och inte speciellt sovvänlig heller. Och jo - priset på dryga 30 000 kr gör att det kommer att förbli bara en önskedröm... Men visst är den fantastisk?



Vad jag tänkte, och som skulle vara betydligt mer plånboksvänligt, är att hålla ögonen öppna på loppis efter en liknande soffa, och sen hitta ett tjusigt prickigt tyg, och så låta klä om soffan. Fortfarande inte billigt (om man inte kan klä om själv, men det kan jag tyvärr inte...), men ändå mycket mycket billigare än att köpa en ny Malmstenssoffa...




I would love to have this couch, unfortunately it´s crazy expensive, so I can only dream about it...

Kommentarer:

1 Annika Sundberg:

Hejsan Milda Malin!



Måste först säga att din blogg är väldigt inspirerade och rolig att läsa - hittade den nyligen, men blev fångad direkt!



Vi vill bjuda in dig som bloggare att delta under Vegofesten 2011!



Vegofesten 2011 tar plats 16e april i Kulturhuset, Örebro. Läs mer på www.vegofesten.se



Vi erbjuder alla bloggare reseersättning, mat och gratis bordsplats på Vegofesten,

just för att vi gärna ser personliga exempel på hur veganmat kan se ut - eller hur veganer kan se ut? :)



Du bloggar om både mat och konst och livet - vilket är väldigt intressant! Vi söker både matbloggare, inspiratörer och konstutställare!



Hör gärna av dig så snart som möjligt om du är intresserade av att delta!



Hoppas vi ses!



Annika



[email protected]

Vegofesten 2011

Kommentera här: