bara en massa flyttstök

Jag har inte så mycket att säga, allt handlar just nu om min flytt. Jag packar de sista lådorna, jag ligger före i städschemat (hurra!), och ikväll packar jag ner datorn (med sorg och saknad! målargrejorna är också nerpackade - har abstinens...). Jag ska gå och skrubba duschkabinen med svinto (det funkade på fönstret i ugnsluckan, borde funka på kalkavlagringar), och så hoppa in i duschen. Och så försöka göra klart så mycket som möjligt. I morron ska jag in till Stockholm och säga hejdå till alla på Myrorna, och så kommer min pappa med släpvagnen redan idag. Det är nästan obegripligt snart tills det bär iväg! Och kanske hade det känts lite jobbigt om det var vår här och vinter däruppe, men när det nu är lika kallt och snöigt här - ja, då längtar jag bara upp!




I´ll try to get everything ready for the move today - I don´t have that much left to do, fortunately. Even though it looks like WW3 here...