men säg nu då vad ni tycker!

Så, nu har ni fått ett smakprov på en blogg som innehåller hela mig, inte valda delar. Vad tycker ni? Det kommer antagligen inte att vara så här blandat framöver (jag har återvunnit en del gamla inlägg från alla bloggarna, och sen skakat om för att få en lagom blandning) - jag är tyvärr en väldigt enkelspårig person, och kan bara hålla på med en sak i taget. Just nu är det egentligen datorn... Men jag målar betydligt mer än jag fixar med lägenheten, och vikt och kläder funderar jag inte så mycket på just nu - det får vänta till i höst och vinter, när magsäcksförminskningen börjar kännas mer påtaglig. Men inredning började kännas lite roligt när jag började kika runt bland gamla inlägg och bilder, kanske det blir mer inredning är väntat den närmaste tiden... Eller så blir det väldigt mycket målning. Vad det än blir, så är det här jag kommer att skriva, så en sak jag kan lova, är att det kommer aldrig att bli ont om inlägg här!

Men, som sagt, vad tycker ni? Funkar det? Vad tycker ni om utseendet? (Ladda som sagt gärna ner rubrikfonten, så att ni ser hur jäkligt snygg den är!)






Now let me know what you think of my new and improved blog! You´ll get the full experience, if you download the font for the headlines!